Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Veenstra1
Veenstra1 - 19-10-2016 14:42:05
Geldzaken & Recht

Verzendkosten reparatie ondeugdelijk product

Ik merk veel negatieve reacties. ik zal versimpeld uitleggen wat mij niet zint:

ik koop 2 lampen. ik koop er 7 bij en die zijn niet vergelijkbaar met de 2 eerdere maar wel volgens de webshop. nu kan ik de 7 terugsturen, maar ze kunnen geen lampen terugsturen die overeenkomen met die 2 eerdere... de kortste slag is dus de 2 vervangen met nieuwere. de webshop zegt dat dit een fout van kanlux is, waarschijnlijk een fout in de productielijn dat ik eerdere slechtere lampen heb ontvangen.

wanneer ik exact hetzelfde product bestel dan mag ik toch ook exact dezelfde kwaliteit verwachten? nu blijkt dat de eerste 2 productiefouten bevatten is dan toch niet mijn schuld? als je geen vergelijkingsmateriaal hebt kan je ook niet zien of het zo hoort.