Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 19-10-2016 19:05:22
Geldzaken & Recht

Verzendkosten reparatie ondeugdelijk product

Het product is niet ondeugdelijk maar zoals ik het lees is de lichtval minder mooi dan de nieuwe serie. de twee lampen die u al had aangeschaft zijn na 5 maanden natuurlijk niet nieuw meer maar worden wel weer teruggenomen worden als onverkoopbaar afgeschreven.
"en wanneer 120 is beloofd en blijkt 100 te zijn, dan is het in mijn optiek ondeugdelijk." ook deze zin snijdt geen hout want het product is niet ondeugdelijk want u had bij aanschaf moeten controleren of hetgeen u bestelde aan de specificaties voldeed. blijkbaar heeft u dat niet gedaan en de lampen gemonteerd en sterker nog u was er zeer over te spreken. voor 6,5 euro wordt u gecompenseerd maar zelfs daar maakt u een halszaak van en dat is te triest voor woorden. ik vrees dat als u de lampen niet binnen korte termijn tegen verzendkosten retour stuurt de webshop het aanbod van 2 nieuwe lampen intrekt en u als persona non grata van de klantenlijst wordt verwijdert.
off topic, principe kwesties zijn over het algemeen heel erg nadelig voor diegene die ze hanteerd.