Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 21-10-2016 18:59:22
Winkels & Webshops

Wat kan ik doen?

Als het een brievenbuspakje is dan heeft het meestal een track en trace code, alleen minder goede bedrijven maken daar geen gebruik van. de bewijslast van aflevering van het pakketje ligt bij de webwinkel. ook zijn ze verantwoordelijk voor de aflevering. vanuit juridisch oogpunt staat de webwinkel dus uiterst zwak en u sterk. snap dan ook niet dat ze niet voor een track en trace hebben gezorgd. track en trace kan zonder verzekering.

u hoeft daarom niets te betalen, ook niet aan klarna. het beste is klarna op de hoogte stellen dat u niets heeft ontvangen en dat u daarom ook niets gaat betalen.