Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ev
Eveline 1 - 21-10-2016 19:58:49
Geldzaken & Recht

Ben ik verplicht om slim fruit te betalen

Mijn man heeft een proefpakketje besteld.
hij heeft het na aankomst meteen bij dhl aangeboden want inmiddels was ons duidelijk dat het foute boel is.
evhter bij dhl hebben ze geen adres gegevens dus ze kunnen het niet aannemen.
daarop heeft hij een mail gestuurd dat hij het pakket wil terug sturen.
daarop kreeg hij deze reactie:

geachte klant,

uw supportaanvraag "retour afslankpillen" is door ons ontvangen. wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

uw aanvraag tracking id: yar-emw-4blr

u kunt via deze link de status van uw aanvraag volgen:
http://slimfruit.online/support/ticket.php?track=yar-emw-4blr&refresh=43101" target="_blank">http://slimfruit.online/support/ticket.php?track=yar-emw-4blr&refresh=43101

u ontvangt een email van ons zodra hebben gereageerd op uw supportaanvraag.

we voelen de bui al hangen.
wat kunnen we nu doen?