Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bauke van hoof - 22-10-2016 06:11:50
Winkels & Webshops

Smarthoverboarder.nl

Niks bestellen ik heb in september daar een oxboard besteld voor mijn dochter nu heb ik daar ruim 3 weken op moeten wachten toen die al eindelijk binnen was bleek er een gat in de doos te zitten en u raadt  het al een flinke barst in de oxboard zelf ik heb hierover contact opgenomen met ups deze hebben het pakket weer opgehaald en onderzocht of het nu hun schuld was of die van dat bedrijf merkwaardig genoeg krijg ik hierover geen contact omdat het volgens ups iets tussen hun is en het bedrijf.
nu heb ik mijn geld teruggevraagd aan dat bedrijf en u raadt het al krijg gewoon geen antwoord meer terug ik ben na heel veel te puzzelen te weten gekomen dat het bedrijf gevestigd zit in italie.
dus wat je ook doet daar niks bestellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!