Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 25-10-2016 13:08:31
Winkels & Webshops

Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,

U heeft recht op kosteloos herstel of vervanging en u heeft ook het recht om de jas op hun kosten op te sturen. het is een online bestelling. totale onzin dat u naar de winkel zou moeten gaan. u heeft een overeenkomst met de online winkel.  dan moet u zeker ook nog voor het openbaar vervoer betalen. flauwekul dat u of uw zoon allemaal capriolen zouden moeten uithalen.
vreemde reacties krijgt u hier.

ik wil u nog meegeven dat als een gebrek aan een product zich binnen 6 maanden na levering optreedt er in de wet vermoed wordt dat het aan het product ligt en niet aan het gebruik (van uw zoon). u staat dus vanuit juridisch oogpunt heel sterk.

zet uw klacht op klachtenkompas.nl dan komt er wel beweging in de zaak.
klik http://www.klachtenkompas.nl/aktiesport" target="_blank">hier

het is overigens aktiesport met een k.