Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 25-10-2016 15:19:49
Geldzaken & Recht

Ziggo

Weet u nog de precieze tijd wanneer u dit pakket heeft ingeleverd? indien ja, dan kunt u de klachtenkompas.nl en facebook proberen bij post.nl. geef post.nl de tijd, het verzendpunt, het adres en leg de situatie uit. ik heb eens gelezen dat het track en tracenummer dan toch nog te achterhalen viel. dat was een persoon die niet aflatend de post.nl achtervolgde om maar het t en t nummer te krijgen en ziedaar, het lukt hem ook nog!

anders wordt het een stuk moeilijker om het gelijk aan uw kant te krijgen.  ik geloof er overigens niets van dat ze u 2 keer eerder hebben benaderd. dat zeggen ze alleen maar omdat ze zelf geen zin hebben om een en ander te onderzoeken.

zet het ook op de 'community' van ziggo. misschien wil een webcare nog wat voor u doen.