Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 25-10-2016 19:36:57
Winkels & Webshops

Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,

U kunt dezelfde tekst blijven kopieren, maat feit blijft dat de jas naar aktiesport terug moet. het snelste en makkelijkste is naar het filiaal te rijden. daar kan het beoordeeld worden en als het inderdaad een productiefout is krijgt u direct een nieuwe danwel herstel. helaas wilt u geen moeite doen om bij het filiaal te komen.
ook het retour sturen wilt u niet, dit duurt te lang. de vergelijking met een verkeerde bestelling gaat hier niet op. die heeft u trouwens ook moeten opsturen en moeten wachten op de juiste maat. de jas kan ook terug, maar moet beoordeeld worden door een aparte afdeling.
u heeft niet direct recht op een nieuwe jas, maar wel op herstel. om de klacht te kunnen beoordelen en evt te repareren danwel vervangen zou de jas eerst in handen van de verkoper moeten zijn.