Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 27-10-2016 10:27:35
Winkels & Webshops

Wanneer gaat het herroepingsrecht op een bestelling in?

Hallo reinard, lees  het even goed,

een artikel mag je 14 dagen op zicht in huis houden om te beslissen of dat je het wilt behouden. binnen deze termijn kun je het artikel bekijken, beoordelen en passen zoals je ook in een winkel doet. (bij badmode-artikelen mogen hygiëne-zegels niet worden verwijderd.) de zichttermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het artikel in je bezit hebt gekregen. zolang heb je het recht om, zonder opgave van redenen, te melden dat je het artikel wilt retourneren (herroepingsrecht). na je melding heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel naar ons terug te sturen.


hoe meld je ons dat je artikelen wilt retourneren?



met het http://www.bonprix.nl/fileadmin/nl/forms/formulier.pdf" target="_blank">herroepingsformulier of
door contact met onze klantenservice via e-mail of telefoon


m.a.w, als jas a op de 10e  binen komt  en jas  b op de 24 e heeft u voor het artikel altijd  2  weken, al komt  de laatste met kerst, datum van levering/ontvangst telt, en voor een goede afhandeling, ze bieden zelf  aan om even contact op te nemen, maak er gebruik van, een goed contact, is  waardevol bij problemen. ( bovenstaand heb ik direct gekopieerd  van bon prix )