Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 27-10-2016 11:22:27
Huishouden & Energie

Energiedirect misleidende reclame voor bestaande klanten

Genoeg anderen leveranciers, prijzen voor stroom / gas zijn vrijwel gelijk, het verschil zit  hem vaak in de leveringskosten per product, die zijn nl vrij door de energie maatschappij te bepalen, voor alle andere kosten moeten ze gelijk zijn dat is wettelijk zo vastgelegt, als je de oude jaaropgaaf invult  bij een ander bedrijf, kom je ook andere termijnen tegen, dat komt  door de leveringskosten, en het zgn cadeau, maar sjoppen loont  wel degelijk. dat zijn dus die bedragen die u als vaste klant mist. https://www.energievergelijken.nl/nl/energierekening/vastrecht" target="_blank">klik hier . dus met een 3  jarig  contract schiet u in uw  eigen voet