Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 27-10-2016 15:22:21
Elektronica & TV

Verzekering aangesmeerd!

Zo'n aanvullende verzekering is echt flauwekul, dus niet doen. en ik kan me goed voorstellen dat het heel vervelend is dat als je een apparaat koopt, wat toch fijn is voor mycom, concurrentie genoeg, dat ze dan ook weer over een verzekering beginnen. dat is niet prettig. ik heb er ook een hekel aan dat als ik iets afreken bij de hema dat ik er nu een standaard vraag bij krijg of ik ook niet nog iets wat op de toonbank te koop ligt erbij wil hebben. je wordt zo gedwongen om iemand af te wijzen.

u heeft recht op een goedwerkend product voor een bepaalde duur (dat verschilt per product) en meestal komt er een garantie van de fabriek bij van 2 jaar.  de verzekering heeft niets met de fabriek te maken en is helemaal een aparte instantie. daar pikt mycom per verkocht verzekeringsproduct dan ook weer zijn graantje van mee. maar het kan klanten ook afschrikken, niet iedereen heeft zin in een welles nietes met een verkoper.