Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
base1987 - 07-11-2016 19:19:12
Garantie & Verzekeringen

Reparatie telefoon

Even een (kleine update), mede omdat vodafone hier om vroeg.

ik

goedemiddag,
net bij de vodafone winkel geweest.
men wilde dit compenseren door me 429 euro uit te keren.
gezien de problemen die ik in het forum onderwerp opsom ga ik hier niet mee akkoord.
van meet af aan heb ik problemen gehad met mijn telefoon dus kunnen we stellen dat ik een ondeugdelijk product heb aangeschaft.
daarnaast ben ik door alle reparaties mijn telefoon ook nog zo'n half jaar kwijt geweest.
al die tijd heb ik wel een abonnement moeten betalen van 60euro per maand...
volgens mij heb ik recht op de verkoopwaarde dus een vergoeding van enkel de dagwaarde is in mijn optiek een schijntje.
het zou fijn zijn als ik in mijn forumtopic op kassa kan zetten dat het naar alle tevredenheid is opgelost.
mochten we niet nader tot elkaar komen zie ik mijzelf genoodzaakt een beroep te doen op mijn rechtsbijstand verzekering.

vodafone

hallo ....,
dit verhaal bevat al een aantal meer details dan het bericht op het kassa forum. daar wordt niet over een aangeboden oplossing gesproken.
hetgeen in onze loggings staat wijkt iets af van hetgeen hieronder wordt beschreven:
- de waarde van het toestel toestel bedraagt op dit moment € 429
- je mag voor deze prijs een toestel uitzoeken in een vodafone winkel
- wij passen hierop een marge toe van € 50 zodat je een nieuw toestel uit kunt zoeken voor een totale waarde van € 479.

het gaat dus niet om een uitkering in contanten en we passen op het standaard bedrag nog een marge toe.
mocht hierover onduidelijkheid zijn ontstaan, dan excuses daarvoor. 

ik

goedendag,

het topic is aangemaakt voordat de oplossing werd aangeboden.
als u zegt dat mijn berichten afwijken van wat er in de loggings staat ben
ik wel eens benieuwd naar wat er in de loggings staat.
echter, in mijn beleving traden de complicaties al zeer korte tijd op nadat
ik het product heb aangeschaft.
deze klachten zijn herhaaldelijk terug blijven komen dus mogen we wel
stellen dat ik een ondeugdelijk product heb aangeschaft.
met die waardevermindering heb ik derhalve dan ook weinig van doen daar ik
nooit optimaal gebruik heb kunnen maken van het door jullie geleverde
product.
ik vraag dan ook niet om een contante uitbetaling, wél om een nieuw product
twv mijn aankoopbedrag en dat ligt mijns inziens hoger dan de (429+50) waar
u over spreekt.

vodafone

beste ......,

in mijn bericht geef ik aan dat de tekst van de mail meer info bevat dan de tekst op het kassa forum.
je zou ervoor kunnen kiezen om de aangeboden oplossing te publiceren, op die manier krijgen andere gebruikers ook een correct beeld van het verloop van de zaak.
je zult begrijpen dat wij weinig kunnen met de beleving van anderen. wij baseren onze vergoeding op de zaken die wij terug kunnen vervolgen.
zoals eerder is aangegeven door de persoon die je klacht in behandeling had en ook in de vervolg correspondentie bieden we je de mogelijkheid om hetzelfde toestel aan te schaffen. is dat niet mogelijk, dan kun je voor het bedrag dat we aangeven een ander toestel uitzoeken.
de waarde van je toestel verrekenen we dan met met de aankoopprijs tot een maximum van €479. de optie die jij voorstelt om een ander toestel te krijgen met een andere waarde, is niet mogelijk (voor geen enkele afdeling).
indien je van het aanbod van de collega gebruik wil maken, dan kan het via de winkel afgehandeld worden. 

ik

vodafone,

 
volgens mij heb ik, als consument recht op het volledige aankoopbedrag.
door al deze defecten en trage afhandeling ben ik nogal het vertrouwen in u als verkoper kwijt geraakt.
u zou dit misschien nog kunnen rechtbreien door met een degelijke oplossing te komen anders zie ik mijzelf toch genoodzaakt een beroep te doen op de geschillencommissie.
 
mvg,
.