Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
Bacsan - 11-11-2016 12:55:08
Winkels & Webshops

Welkomstmail van oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwd

Ik ben helaas ook tegen oddie aangelopen. met mijn stomme hoofd mijn gegevens verstrekt om maar van het gezeur van het telefoongesprek af te zijn.
ik heb al een hele mailwisxesling met ze gehad, dat het hier niet om een overeenkomst gaat, er is niet voldaan aan een schriftelijke bevestiging. en uiteraard heb ik ook de mail gekregen dat het hier om een gemengde overeenkomst gaat.
hier nog op geantwoord, dat ze er een mooie draai aan weten te geven, maar dat dit dus niet het geval is.

ik heb inmiddels een klacht ingediend bij consuwijser en ziet eraan te denken om meer instanties te gaan inschakelen.
wat doen jullie verder, gewoon nooit meer reageren?
ik wil nl niet straks een incassoburo achter me aan hebben of een slechte notering (dan zou ik ze trouwens ook nog eens proberen aan te klagen, heb er zo genoeg van).