Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sv
SvanG - 11-11-2016 23:42:41
Geldzaken & Recht

Gratis onderling bellen afgeschaft door tele2. tele2 klanten niet geïnformeerd.

Klopt, ik zit soms dag en nacht aan de telefoon. en dat kon ook gewoon, want het was toch gratis, dus gezelligheid kent geen tijd :-)

ik heb al een klacht en een vergoedingenformulier ingediend via de tele2 website. de volgende stap is inderdaad de geschillencommissie en als het moet de rechter. maar in de tussentijd blijft tele2 gewoon vrolijk bedragen afschrijven en zit ik aan een abonnement vast terwijl ik direct wil overstappen naar een andere provider waar (tegen meerprijs per maand, maar dat vind ik helemaal niet erg) wel onbeperkt bellen wordt aangeboden.

ik ben zo ontzettend boos, en ik ben erg benieuwd of er nog meer tele2 klanten zijn die op deze verrassing zijn getrakteerd. ik let altijd wel aardig op mijn kosten, op alle vlakken. de grote klapper komt als tele2 de facturen in december gaat incasseren, en klanten die dit ook niet wisten een hoger bedrag kwijt zijn dan normaal. zelfs als de schade niet zo hoog is als bij mij, het klopt gewoon niet wat tele2 hier uithaalt. en ik zou graag samen met andere gedupeerden één vuist maken, dan loods je zoiets waarschijnlijk ook sneller door de geschillencommissie als het zo ver moet komen.