Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 07-12-2016 12:17:36
Winkels & Webshops

Pakket retour naar buitenland postnl

Vreemde zaak. ten eerste moet u sowieso voor verzendkosten (het naar u toesturen) uw geld terugkrijgen. dit is europese wetgeving/regelgeving en daar valt duitsland ook onder. verder moet de webshop u mededelen dat er voor u kosten zijn voor het retourneren.  als deze u zegt dat het gratis retourneren is, dan draait de webshop voor de kosten op. dat is dan onderdeel van de overeenkomst. dat de webshop zegt dat ze deze problemen nooit eerder hebben gehad waag ik te betwijfelen. lijkt me sterk in het geval van een buitenlandse consument.

mocht u er niet uitkomen met de webshop, dan kunt u de ecc inschakelen.  klik http://www.eccnederland.nl/nl/over-ecc/organisatie" target="_blank">hier