Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

HV
HVDB1985 - 08-12-2016 17:46:30
Huishouden & Energie

Energie contract via verslademarkt

Ik ben onlangs ook gebeld door verslademarkt en ze hebben me nu een mail gestuurd met het aanbod. het klint allemaal te mooi om waar te zijn.  
dat aanbod lijkt al heel stiekem op een overeenkomst. hieronder een deel vd email die ik heb ontvangen; ik heb er nu al een slecht gevoel bij. ik heb vandaag al geprobeerd te bellen, maar niemand die de telefoon opneemt....
als iemand een goed advies in deze kweste heeft hoor ik het heel graag.

 


vervolg:
kloppen de gegevens en bent u tevreden over het aanbod, dan hoeft u niets te doen. u ontvangt dan van innova energie een bevestiging van de gemaakte afspraken.


mocht er iets niet kloppen of is iets onduidelijk, dan zijn wij als verslademarkt.nl tijdens de overstapperiode (switchperiode) uw eerste aanspreekpunt. u kunt contact met ons opnemen via innova@verslademarkt.nl of bellen met 088-1200722.


u geeft ons toestemming alle relevante energie gerelateerde stukken op te vragen, zoals de einddatum van het huidige contract, verbruiks- en contractgegevens op te vragen bij uw huidige leverancier en/of uw netbeheerder om zo voor u de meest gunstige ingangsdatum te bepalen. u gaat van de overstap nooit een financieel nadeel ondervinden.