Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Ik heb 2 restaurants cadeau kaarten maar zie tot mijn schrik verlopen zijn
Hallo eveline1964 .
dit staat in de voorwaarden :
artikel 4 – geldigheid
4.1 de cadeaukaart is vanaf de dag van aankoop 1 jaar geldig, tenzij anders vermeld. na het verlopen van de geldigheidstermijn is de cadeaukaart niet meer te verzilveren. restaurantcadeau behoudt zich het recht voor om de verlopen cadeaukaart te blokkeren.
4.2 niettegenstaande het overige in dit artikel 4 bepaalde, hanteert restaurantcadeau een coulanceregeling van 3 maanden na de dag dat de cadeaukaart is verlopen. dit betekent dat de houder binnen 3 maanden na het verlopen van de cadeaukaart, een nieuwe cadeaukaart kan aanvragen die opnieuw 1 jaar geldig zal zijn. om dit mogelijk te maken dient de houder bij de klantenservice melding te doen van het verlopen van de cadeaukaart en dit binnen 3 maanden na het verlopen van de cadeaukaart. de klantenservice is bereikbaar via e-mail
op vragen@restaurantcadeaukaart.nl. restaurantcadeau is genoodzaakt hiervoor administratiekosten in rekening te brengen.
4.3 het betaalde bedrag voor een verlopen cadeaukaart zal niet worden gerestitueerd.