Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

J.
J.M. van tornhout - 20-12-2016 14:39:35
Winkels & Webshops

Welkomstmail van oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwd

Vandaag ook gebeld, het was nog vroeg, dus niet bij nagedacht en ja gezegd. vervolgens op internet gekeken en toen zag ik inderdaad dat het verre van betrouwbaar is. ondanks dat ik geen bevestegings mail had gekregen meteen op gebeld om me af te melden. met onderstaande als resultaat. laat wel zien dat ze nooit de intentie hebben om die bevestegingsmail te sturen (verdiemodel), maar dat je wel degelijk al bekend bent bij ze. bel binnen die 14 dagen terug om je af te melden dan ben je alle elende voor.


beste,
 
wij hebben uw annuleringsverzoek ontvangen.
jammer dat u geen gebruik wenst te maken van oddie.nl.
helaas hebben wij u de welkomstmail nog niet kunnen verzenden zodat u meer kunt lezen over onze unieke cashback actie.
dit heeft namelijk een verwerkingsperiode.
 
middels deze mail bevestigen wij de annulering van uw telefonische aanvraag.
u zult geen welkomstmail van ons ontvangen.
 
indien u in de toekomst toch gebruik wenst te maken van onze unieke cashback programma kunt u zich aanmelden via http://www.oddie.nl/" target="_blank">www.oddie.nl
 
 
indien u nog meer vragen heeft staan wij graag tot uw beschikking.