Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
JoopdeH - 20-12-2016 15:06:17
Geldzaken & Recht

Gratis onderling bellen afgeschaft door tele2. tele2 klanten niet geïnformeerd.

Hallo beste svang,

ik ben ook de dupe van tele2, zelfde situatie
nu geen tijd om nu het hele verhaal te schrijven maar telefonisch krijg ik steeds een
call center medewerker die het probleem begrijpt, zegt ook dat inderdaad geen mail hier over is verstuurd maar wel had moeten gebeuren
(wetelijk zijn ze dat ook verplicht, een maand van te voren)
eerste keer zei een man: 'zo ga je niet met mensen om, komt wel goed meneer!'
dat heb ik gemerkt

ik kon vergoeding aanvragen maar vandaag afgewezen en weggestuurd met de zoveelste leugen
over dit alles,tele2 gaat de leugen dus hierin niet uit de weg en ik (en ook mijn vriendin, zelfde verhaal, heeft ook tele2)
we kunnen geen kant meer op!
rekening 3x zo veel als normaal en volgende maand????!!!

hier aub contact mee opnemen:https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

hoe meer mensen dat doen, ook bij varakassa, tros radar, consumentenbond, des te
groter de kans dat tele2 over de brug komt met normal gedrag inplaats van deze misleiding
ik wil elke cent terug die tele2 onterecht heeft binnengesleept