Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
JoopdeH - 23-12-2016 16:21:58
Geldzaken & Recht

Gratis onderling bellen afgeschaft door tele2. tele2 klanten niet geïnformeerd.

Er zijn meerdere klanten van tele2 flink de dupe geworden van deze onaangekondigde verandering van 'onderling gratis bellen'.
veel mensen hebben hier over geen bericht ontvangen van tele2 en hebben de hele maand november, en misschien nog steeds, zitten bellen met andere vaste lijnen van tele2 in de meer dan logische veronderstelling dat het gratis was, met als gevolg voor sommige een hogere of zelfs extreem hogere rekening.
en daarnaast ook niet gebruik kunnen maken van de wettelijk bepaalde regeling dat je een maand bedenktijd hebt en eventueel gratis je abonnement kan opzeggen.
tele2 blijkt totaal niet bereid de schade die ontstaan is, door hun eigen grote fout, op te lossen.
ik doe hierbij een verzoek aan alle gedupeerden en klanten van tele2 die met deze wantoestand te maken hebben het in ieder geval te melden bij consuwijzer,
bij genoeg klachten wordt de autoriteit consument en markt (acm) ingeschakeld.
u kunt hier online of telefonisch u kort maar krachtig en vooral duidelijk uw klacht indienen betreffende de nare handelwijze van tele2 en de gevolgen voor u en andere klanten:
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

met vriendelijke groet,

joopdeh