Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wouter1986 - 27-12-2016 16:05:03
Geldzaken & Recht

Gratis onderling bellen afgeschaft door tele2. tele2 klanten niet geïnformeerd.

Inmiddels tegen exact hetzelfde probleem aangelopen.

tele2 heeft mij op 4 november gemaild dat ik niet meer gratis kan bellen (middels een mail waarin nieuwe abbonnementen werden aangekondigd).
ik ging er (blijkbaar ten onrechte) vanuit dat dit alleen nieuwe abonnementen betrof.

nu blijken ook huidige abonnementen niet meer gratis onderling te kunnen bellen. vervelend, aangezien dit een hoofdreden was om tele2 aan te schaffen.

na contact met de 'klantenservice' en 'klachten afdeling' krijg ik geen fatsoenlijk antwoord.
1) men beweerd ook voor 1 november mij geinformeerd te hebben, maar weigert die mailing nogmaals naar mij te mailen.
2) ik mag mijn abonnement niet opzeggen
3) ik krijg onverwachte kosten van onderling bellen niet vergoed.

erg ontevreden over deze aan consument misleidende praktijken...