Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anita broekhuizen - 10-01-2017 19:29:11
Geldzaken & Recht

Automatische afschrijving niet akkoord shoppen doe je zo

Hoi,

ja daar heb ik ook last van. ik ben al bezig vanaf 29 november. precies hetzelfde verhaal.
contact gezocht op 29 nov. 20 dec. 28 dec. 30 dec. 3.jan. via telefoon maar niks schriftelijk.
ik ben zelfs zover dat ik vandaag 2 x gebeld heb van dat ik bewijs wil hebben dat het daadwerkelijk klaar is. 
ook ik snap niet hoe ze het van je rekening hebben kunnen afschrijven. mijn bedrag is nu verdubbeld naar € 90,-
in het laatste telefoon gesprek beloofde ze me dat er na 18.00 een mail zou komen, van bewijs van afhandeling...tot zover nog niets gehad.
maar vandaag weer een mail van ned.incassobureau dat ik binnen 2 dagen moet betalen. anders wordt het bedrag weer verdubbeld.
met incassobureau ook gebeld, deze geven aan zolang hun geen schriftelijk schrijven/bewijs hebben van wie dan ook blijven ze dit sturen.
ik lees in de reactie hieronder dat ik moet afwachten. ga dit proberen maar ik kook van binnen.