Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roberteleveld - 15-02-2017 09:59:29
Geldzaken & Recht

Ben ik verplicht om slim fruit te betalen

Hallo lezer,
ik heb ook niet zo'n beste ervaring met slimfruit.
na het ontvangen van het proefpakketje die ik ook betaald heb, het ik telefoonisch contact gehad met slimfruit. dit echter na herhaald bellen. zij zijn zeer slecht/niet bereikbaar.
inmiddels heb ik verschillende emailberichten gekregen dat ik twee naleveringen heb ontvangen. echter dit is niet het geval. direct na het ontvangen van de eerst nalevering heb ik deze bij de dhl-agent bij mijin de buurt afgegeven voor het retoureren.
nu heb ik een incassobureau aan mijn broek hangen die wil dat ik binnen 7 dagen betaal. het bedrag is inmiddels opgelopen boven eur 180,00.
ben ik verplicht om te betalen?
ik hoor het graag van u.
met vrinedelijke groet, robert eleveld