Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 27-02-2017 11:50:41
Winkels & Webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van expercash?

U heeft iets besteld en de idealbetaling daarvoor is in tweede instantie goed gegaan.
begrijp eigenlijk niet hoe een bestelling door kan gaan als er niet voor betaald zou zijn.
bij sommige webwinkels kun je achteraf betalen maar bij u heeft de webwinkel de bestelling geannuleerd omdat er niet betaald is.

u kunt natuurlijk vragen hoe de webwinkel uw bestelling kan annuleren als er bij niet betalen geen bestelling mogelijk is.
dat uw bestelling geaccepteerd werd betekent toch dat de betaling via ideal geslaagd was?
uw heeft aan uw verplichting voldaan, er is dus iets mis gegaan vanaf expercash naar asos en dat is hun probleem.
asos had wel wat klantvriendelijker mogen zijn maar u zult wel contact hebben gehad met hun klantenservice.
schrijf een pittige brief naar asos waarin u uw probleem uitlegt.