Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 27-02-2017 15:36:45
Huishouden & Energie

De overdeur van mijn 1,5 jaar oude over sprong tijdens het voorverwarmen. ondank

Verschrikkelijk weer hoe u hier wordt afgezeken. in plaats van u verder te helpen.

wat u nu moet doen is een beroep doen op een goed en normaal werkend product bij de verkoper. daar is hij nl wettelijk toe verplicht. dat glas niet onder de fabrieksgarantie valt doet niets af aan het feit dat u recht hebt op een goed product. daar moet u echter niet voor bij de fabrikant zijn, maar bij de verkoper.

leest u er dit klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is" target="_blank">hier even op na. als het glas is gesprongen buiten uw schuld, dan heeft u recht op kosteloos herstel of een vervanger (en die vervanger is eenzelfde fornuis en helemaal nieuw).