Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
josa - 02-03-2017 12:52:41
Garantie & Verzekeringen

Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek

helaas nog steeds niet opgelost.


ook samsung laat zich niet van zijn beste kant zien. 
dynafix een aantal malen gevraagd om een filmpje te maken van mijn toestel, imei zichtbaar dan omdraaien en dan met en zonder die speciale lamp wat te hebben om te zien of die kras niet te zien is zonder speciale lamp waar ze het steeds over hebben.
zo wordt het bewijs echt geleverd. dynafix verzuimd hiermee nog steeds wat aangeef dat :1 of ze hebben een kras gemaakt, of het is mijn toestel niet.
voor mij blijkt wel weer dat dit in nederland zomaar kan. ze worden op hun vingers getikt maar het gaat gewoon maar door.
voor mij in ieder nooit meer een samsung. en voor dynafix hoop ik dat bedrijven niet meer met hun in zee gaan.
advies voor iedereen, check voor je gaat kopen of het reparatie bedrijf niet dynafix is.