Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 08-03-2017 02:51:46
Winkels & Webshops

Bril kapot in poststuk

Waar heeft u de nieuwe glazen dan laten meten? bij de oude opticien?
dan zou ik naar die opticien toe gaan en eventueel daar de glazen in een nieuw montuur laten overzetten.
of in uw eigen woonplaats de glazen laten overzetten in een nieuw montuur, wat dan meestal gratis gedaan wordt in de winkel waar het montuur gekocht wordt. dat eventueel vooraf bespreken met deze opticien i.v.m. een mogelijke vergoeding.
maar misschien is het montuur nog prima te repareren en doet een opticien in uw woonplaats dat gratis of tegen een vergoeding van een enkele euro. doet/kan de eerste het niet dan misschien de tweede wel.
een nieuw montuur hoeft overigens maar weinig te kosten, die zijn er al vanaf 25 of 35 euro.
voortaan voor dergelijke zaken in de eigen woonplaats blijven.
ik heb overigens ook weleens een bril opgestuurd ontvangen, gewoon in een insteekhoesje en dat vervolgens in een doosje gestopt. in prima staat ontvangen.