Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 21-03-2017 10:00:44
Winkels & Webshops

Online ticket retourneren

Hallo bert bralten , 

er wordt met geen woord gesproken over een beperkte geldigheid 

het staat duidelijk op de site vermeld bij werkwijze en voorwaarden , die u niet gelezen heeft .


werkwijze & voorwaarden
werkwijze:
- na een succesvolle bestelling en betaling wordt binnen enkele minuten een e-mail verstuurd met het e-ticket
- print het e-ticket uit en neem deze mee naar de locatie
- bij de locatie wordt het e-ticket gecontroleerd op geldigheid

voorwaarden:
- het e-ticket is een geldig entreebewijs en geeft toegang tot alle attracties (m.u.v betaalgames), evenementen en shows, op basis van beschikbaarheid
- het e-ticket is geldig voor één persoon van zaterdag 1 april 2017 t/m zondag 14 mei 2017 (m.u.v. plopsaland de panne deze zijn geldig vanaf zondag 2 april 2017) en wordt geactiveerd op de dag van bezoek, daarna vervalt de geldigheid
- ieder e-ticket bevat een unieke barcode en is eenmalig te gebruiken
- het e-ticket wordt direct per e-mail geleverd
- retourneren en restitutie van het e-ticket is niet mogelijk
- meer informatie en de complete voorwaarden zijn te vinden op het e-ticket

kan ik de kaartjes toch ergens retour zenden en mijn geld terug ontvangen?

nee, probeer ze te verkopen aan iemand anders in uw omgeving  / of op mp .