Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Onterechte incassonederlandse incassocentrale
Helaas kreeg ik vandaag weer eens een mail nu weer van nr1 casch back waarin ik verzocht wordt om per direct e 111,78 te betalen. de eerste vordering was e 69,50 voor het leveren van hotelbonnen die ik nooit otvangen heb. ook naar herhaaldelijk bellen wat heel veel moeite kost werd mij verteld dat ik de hotel bonnen via de mail zou hebben gekregen (niet dus) later zouden de hotelbonnen per post zijn verstuurd (niet dus) het vreemde is dat ik éérst met casch back te maken had en nu ineens met nr.1 casch back. er klopt gewoon helemaal niets zeker omdat ik tegen de medewerker vorig jaar al had gezegt dat ik de hotelbonnen niet wilde. tja wat nu? de afzender maar blokkeren laten? het is wel erg vervelend allemaal.
wat kan ik anders nog doen om van deze vervelende mailtjes af te komen, want betalen doe ik zeker niet.