Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Kosten terug na (tot 3x aan toe) gecanceld concert van drake
kortom: heb ik recht op het volledige bedrag als restitutie (ticket, annuleringsverzekering en servicekosten)?
u heeft recht op retour van de kaartkosten, niets meer en of minder. de andere kosten staan in de voorwaarden genoemd dat u die niet terugkrijgt.
uit de algemene voorwaarden:
indien het evenement als gevolg van of in verband met overmacht door mojo
wordt geannuleerd voordat het is aangevangen, zal mojo uitsluitend verplicht zijn
aan de klant de vergoeding te restitueren die vermeld staat op het
toegangsbewijs, of bij gebreke daarvan de vergoeding (uitgezonderd
servicekosten) welke de klant via het officiële (voor)verkoopadres als bedoeld in
artikel 1.1
restitutie vindt
slechts uiterlijk binnen twaalf weken na de geannuleerde datum plaats bij een
(voor)verkoopadres, na overhandiging door de klant aan dit (voor)verkoopadres
van een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs voor het (geannuleerde)
evenement. servicekosten of overige schade zullen niet worden vergoed. evenmin
kan de klant aanspraak maken op (vervangende) toegang tot een ander
evenement.