Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-04-2017 10:28:26
Winkels & Webshops

Telecom2day levert niet ?

Hallo sofie94 , 

hoe snel moet ik mijn bestelling krijgen ?


de verkoper moet zich aan de afspraak houden. zegt een verkoper bijvoorbeeld dat het product binnen vijf werkdagen te leveren is? dan moet hij dat ook doen.


heeft de verkoper geen levertermijn met u afgesproken? in de wet staat dat u het product dan uiterlijk binnen dertig dagen moet krijgen. dit geldt voor alle producten die u koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus

wat kan ik doen als de levertijd voorbij is ? 


is de levertijd die de verkoper heeft beloofd voorbij? of was er geen levertijd beloofd en heeft de verkoper niet binnen dertig dagen geleverd?


kijk dan of u recht hebt op bedenktijd. hebt u recht op bedenktijd? dan kunt u de overeenkomst direct ontbinden. dat betekent dat u de verkoper laat weten dat u het product toch niet koopt. de verkoper moet dan binnen veertien  dagen uw geld terugbetalen.


 


wilt u het product toch nog hebben? of kunt u geen gebruik maken van bedenktijd? dan moet u de verkoper een laatste kans geven om alsnog het product te leveren. doet hij dit ook niet? dan kunt u de overeenkomst ook ontbinden. u kunt dan kosteloos van de koop af. hebt u al betaald? dan moet de verkoper u zo snel mogelijk terug betalen .

bron : consuwijzer.nl