Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansfrantzen
hansfrantzen - 24-04-2017 14:27:20
Winkels & Webshops

Koppeling loterijen nederlandse loterij

ik had ook een klacht gestuurd omdat ik mijn gekochte staatsloten niet meer kon inscannen en ook niet handmatig voor de club staatsloterij. krijg steeds een foutmelding, de klantenservice gebeld en na 35 minuten wachttijd kreeg ik een hoop adviesen waarvan er geen een werkte. hierna maar een e-mail gestuurd naar de klantenservice van de staatsloterij. kreeg gelijk een bericht terug dat ik uiterlijk binnen10 werkdagen bericht zou terug krijgen, dit bericht kreeg ik na 10 werkdagen. "your message was deleted without being read on sunday, april 16, 2017 7:09:36 am utc." als je zo met je klanten omgaat, schandalig. ik heb een abonnement bij de staatsloterij vanaf 2006