Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kv
kvjapio - 27-04-2017 20:22:08
Garantie & Verzekeringen

Opticien

Als de lokale winkel niet wil herstellen stuur dan een mail naar het hoofdkantoor (zie sjoppie).
ik heb zelf ooit ook zo'n ervaring gehad bij een lokale specsavers. vervolgens heb ik het hoofdkantoor gemaild (en nog eens uitgelegd wat het probleem was en dat de lokale winkel mij niet wilde helpen). de volgende dag al kwam diezelfde lokale winkel toen op zijn weigering terug. het leverde mij een compleet nieuwe bril op.