Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 28-04-2017 11:33:20
Huishouden & Energie

Etna vaatwasser garantie

Als u hier al wat mee kunt, dan zult u bij de verkoper (superkeukens) moeten zijn en niet bij etna. de bewijslast dat de vaatwasser een defect heeft dat aan het apparaat zelf is te wijten ligt bij u. de verkoper kan nl stellen dat het door uw gebruik komt dat hij zo snel al kapot is gegaan. na 2 jaar al kapot gaan is op zich niet iets wat je van een vaatwasser mag verwachten. als u aannemelijk kunt maken dat de vaatwasser een ondeugdelijk product is, dan moet de verkoper ervoor zorgen dat de vaatwasser kosteloos wordt gerepareerd.

overigens klopt niet wat halex en neodutcho zeggen, als u een ondeugdelijk product heeft dan heeft u recht op kosteloos herstel, daarbij horen ook de voorrijkosten/materiaalkosten. zo staat het in de wet. met afschrijving heeft u dan niets te maken.

klik https://blog.iusmentis.com/2008/04/26/reparatiekosten-verboden-bij-een-consumentenkoop/" target="_blank">hier