Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 28-04-2017 20:38:12
Winkels & Webshops

Global-tickets

Hallo ddv , 

bent u niet verder gegaan dan het winkelmandje , hoe komt global tickets aan uw e-mailadres ? 

is mijn bestelling door global tickets in behandeling genomen?

na het voltooien van de bestelling kunt u uw bestelbevestiging direct zelf uitprinten. daarnaast versturen wij automatisch een bestelbevestiging naar het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft aangegeven. mocht u deze e-mail niet in uw postvak-in kunnen vinden, controleer dan nog eens of u het e-mailadres juist heeft ingevuld. controleer ook of het bericht niet in de spam-map van uw e-mail is terechtgekomen. raadpleeg voor meer informatie over de status van uw actuele bestellingen uw https://www.global-tickets.com/login2.phppersoonlijke account .

kan ik mijn bestelling annuleren?
het is normaal gesproken niet mogelijk uw bestelling te annuleren, omdat er in de ticketindustrie geen herroepingsrecht van kracht is. zo heeft ook global tickets in de regel helaas niet de mogelijkheid ticket-bestellingen bij haar leveranciers en evenementenorganisatoren te annuleren. slechts in zeldzame uitzonderlijke situaties is een annulering van een bestelling op aanvraag mogelijk. hiervoor worden echter wel annuleringskosten in rekening gebracht. deze annuleringskosten kunnen eventueel ook voldaan worden door een voucher in te wisselen.