Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mr
mrvulcan - 26-05-2017 10:14:25
Winkels & Webshops

Wish

Wat een mengelmoes aan beoordelingen over wish! ik zie zelfs teksten die lijken op automatische vertalingen uit een andere taal!

maar goed...ik zal mijn ervaring er even aan toevoegen. dit is het bericht zoals ik het ook op facebook heb gezet:


wish...wish...wish... waar zijn wij nou helemaal mee bezig?


op 7 mei heb ik een power bank bij wish besteld.

toen het bij ons aankwam, ik schat zo'n 2 weken later, heb ik het geprobeerd. de naam en het ontwerp deden mij geloven dat dit apparaat zonnecellen had waarmee het op te laden zou moeten zijn, maar zelfs na het ding een uur in de felle zonneschijn te hebben gelaten, zag ik nog geen extra lading. in de tekst op de achterkant zitten ook fouten, alsof het een slechte vertaling is.

toen ik contact zocht met wish om dit ding te retourneren, kreeg ik uiteindelijk een e-mail met de volgende tekst:

"helaas bestaat er op dit moment geen mogelijkheid om je bestelling retour te zenden omdat er geen retourneringscentrum is."

tel hierbij op dat ik ook het verdacht heb gelezen dat sommige van de beoordelingen voor dit apparaat nep zijn, en ik kan niet anders dan me afvragen waar wish mee bezig is.