Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 27-05-2017 03:30:54
Winkels & Webshops

Post.nl belazerd de boel

De track&trace zit er wel eens naast. twee weken geleden zou een pakket bij mij tussen 12.30-15.00 bezorgd worden. werd er plots om 8:45 aangebeld.
het kan natuurlijk zijn dat u de deurbel net even niet gehoord heb. ik neem aan dat u niet de hele dag voor de buitendeur post hebt gevat. u moet ook wel eens plassen, of niet? als u zich al een leugenaar voelt door zo'n opmerking, bent u wel heel erg licht geraakt.

wat bedoelt u met 'andere persoon'? iemand die niet van postnl is?

als het pakket beschadigd is, had u 't moeten weigeren. gelukkig hebt u foto's gemaakt, dus stuur 't terug naar de afzender. dan kan die, mits 't verzekerd verzonden is natuurlijk, de schade claimen bij postnl. (is 't niet verzekerd verzonden, dan heeft de verzender bewust 't risico genomen dat 't fout kon gaan en kan die verder niets meer, maar aangezien 't belangrijk was zal 't wel verzekerd verzonden zijn)
verder moet u 'het bedrijf' aanspreken, niet postnl. u bent klant van 'het bedrijf', niet van postnl. 'het bedrijf' belooft dat u 't de volgende dag in huis hebt. en blijft dus jegens u in gebreke. u bent gewoon voorgelogen door 'het bedrijf'. dus flink klagen over 'het bedrijf', bijvoorbeeld op https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">klachtenkompas.
is 't een internetaankoop, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de hele bestelling terugsturen en hebt u recht op teruggave van uw geld (enkele uitzonderingen daargelaten). al met al lijkt me de schade voor u wel mee te vallen.