Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 29-05-2017 20:52:29
Geldzaken & Recht

Bank zegt dat geld nooit gestort is

Zakelijke vraag, ga daarvoor naar https://www.higherlevel.nl/" target="_blank">higherlevel.nl.

tegenvraag: een klant koopt een product van ongeveer € 5.000 bij u dat later geleverd wordt. bij levering staat u klaar met de mobiele pin, maar de klant zegt dat hij het bij aankoop contact voldaan heeft aan u. maar helaas geen ontvangstbewijs heeft gevraagd, noch door u op de opdrachtbon 'contant voldaan' heeft laten opschrijven. uw camerabeelden zijn helaas al overschreven. u levert toch?
zonder bon, geen verhaal. bank is niet simpel, maar zakelijk. € 4.500 storten, maar niet om de bon vragen, noch dezelfde dag even in de rabo-app kijken of het bijgeschreven is. daar kan ik met mijn pet niet bij.