Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sati - 01-06-2017 21:41:48
Winkels & Webshops

www.originalskopen.nl

Nog even een update.
-> ze hebben me wel schoenen opgestuurd, maar een totaal andere print en waarschijnlijk fake. mijn dochter vind ze aardslelijk, dus ik heb er helemaal niets aan
-> ik communiceer nog steeds via email met de vraag of ze het oplossen
* ze hebben me verteld dat ik het beste de schoenen kan doorverkopen en dan zal ik flinke korting op een nieuwe aankoop krijgen (ja ja, en dan weer een andere fake krijgen die ik niet bestel zeker....)
* als ik ze wil retourneren zal dat waarschijnlijk meer dan 45 dagen duren, dus dat ik geen optie volgens hen... 
* in eerste instantie hebben ze gemeld dat ik het ene bedrag refund zou krijgen, nu zeggen ze dat ze maar 1 bedrag ontvangen hebben...
-> ik heb ondertussen ook het 'betwiste betaling' process voor de 2 bedragen gestart, daarmee neem ik aan dat ik het geld wel terug ga krijgen.