Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nicknam - 21-06-2017 19:18:03
Geldzaken & Recht

Wat zijn uw ervaring met ondernemers die weigeren geld terug te geven?

update:


 


brief aan harkila/seeland international a/s (greve main 3, dk-2670 greve, denmark) quote “dear, i have a complain about a reseller of your products, namely mets jachthuis, veilingweg 63, 3981 pb bunnik, the netherlands, https://www.metsjachthuis.nl/" target="_blank">https://www.metsjachthuis.nl/. the harkila boots i bought by mets jachthuis are not according to the gore-tex quality requirements. the boots are replaced more than ones and are not according to the requirements. i gave the boots back to mets jachthuis, disbanded the sale and required my full purchasing amount back, because it is my right to get my money back in former specific situation and mets jachthuis accepted from seeland a complete new pair of boots. mets jachthuis is frustrating the boots claim handling, frustrating my consumer rights, writes that boots are written off in a half year, whilst seeland gives a 2 year warranty en mets jachthuis received from seeland a complete new pair of boots! mets jachthuis refuses to write a specific reaction upon my written specific arguments and refuses to give me money back. i do not trust mets jachthuis because they frustrating my consumer rights.


due to harkila boots which where four times not according to requirements i had and i have damage, e.g. i had to abandon and i could not and i cannot properly enough take part in activities of outdoor working groups.


i ask seeland to as soon as possible take action upon mets jachthuis to respect my consumer rights, give me money back.


best regards,”