Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

F.
F. ten Caat - 03-07-2017 09:59:43
Huishouden & Energie

Sunny crew

wij maken nu exact hetzelfde mee. we wachten ook al ruim 6 maand op levering die steeds uitgesteld wordt. met slappe excuses wordt er op het allerlaatste moment afgebeld, we moeten constant zelf achter ze aan.


 


afgelopen week zou dan eindelijk alles geleverd worden en zou men tussen 9-10 bij ons zijn.


 


om 9:45 maar even een belletje en de levering ging vanwege de regen wederom niet door. men kon ons zogenaamd niet bereiken waarbij de betreffende medewerkers opeens een mobiel telefoonnummer van 9 cijfers opnoemde...!! terwijl er twee mobiele nummers bij ze bekend zijn, e-mailadressen, etc.

slappe smoes, slecht bedrijf en mijn gevoel zegt dat ze óf in de problemen zitten óf het zijn een stel oplichters...


 


zal me niet verbazen dat er veel gedupeerden zijn. noteer zoveel mogelijk namen, bewaar alle contacten, bewijzen, etc!! wij zijn nu bezig een incassobureau in te schakelen om onze aanbetaling terug te krijgen maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat nog goedkomt.