Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ziggo Webcare
Ziggo Webcare - 05-07-2017 09:29:38
Elektronica & TV

Ziggo

Hoi mystery83,

wanneer je binnen twee weken afziet van de bestelling, zetten we het abonnement terug naar het oude pakket. in jouw geval lijkt er dus wel wat meer aan de hand te zijn. we kunnen hier helaas geen privébericht sturen, maar zou je via facebook (http://bit.ly/fbziggo) of twitter (www.twitter.com/ziggowebcare) een privébericht willen sturen met jouw klantnummer, adres en een verwijzing naar dit topic? we helpen je dan graag verder.

groet,
ben - ziggo webcare