Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 12-07-2017 18:31:17
Garantie & Verzekeringen

Garantie product

U dient het apparaat deugdelijlk verpakt retour te sturen want de verkoper kan en mag niet eisen dat de originele verpakking bewaard dient te worden, de kosten voor verzending komen voor eigen rekening. als u in een stenen winkel een apparaat koopt en het gaat defect komt de winkelier het apparaat ook niet ophalen maar zult u toch echt naar de winkel toe dienen te gaan en die kosten krijgt u ook niet vergoedt. in beide gevallen bent u het apparaat een tijd kwijt want vooordat de reparatie al dan niet onder garantie afgerondt is bent u zo twee weken verder, met de kans dat het een slijtagegevoelig onderdeel is en de kosten voor u zijn. wat beteft het opsturen van onderdelen dat doet nagenoeg geen enkele fabrikant want als het na ondeskundige montage fout gaat dan kan dat grote gevolgen hebben. u kunt voor u zelf afwegen wat het zwaarste weegt, de garantie niet verliezen die als u ondernemer bent maar één jaar is en het apparaat opsturen of het onderdeel extern aanschaffen en zorgvuldig zelf monteren.