Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 23-07-2017 09:10:24
Geldzaken & Recht

Hoe dit conflict met divoza oplossen?

het paar laarzen waarvan er 1 op de foto staat, heeft de winkel teruggenomen, dat probleem is opgelost.
het nieuwe paar laarzen vertoont dezelfde gebreken en slaat wit uit.
dit nieuwe paar zou worden opgestuurd naar de fabrikant, voor onderzoek.
afhankelijk van wat er aan de hand was, zou je je aankoopbedrag terugkrijgen,
daar heb je niet op gewacht, maar een mail gestuurd dat je de koop wilde ontbinden.
daar ben je te snel mee geweest. je moet de verkoper eerst de gelegenheid geven om de laarzen te laten onderzoeken en eventueel herstellen. is het probleem niet te herstellen, dan kun je je geld terugkrijgen.
heb je op papier staan wat volgens de schoenmaker het probleem is met de laarzen en of ze nog te herstellen zijn?
je zou nogmaals kontakt kunnen opnemen met de winkel, verklaring schoenmaker overleggen en kijken of jullie er samen uit kunnen komen.
éventueel een korting bedingen.