Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sangroen - 23-07-2017 11:21:39
Geldzaken & Recht

Hoe dit conflict met divoza oplossen?

Beste panter, dank je voor je reactie.
welke mail ik ook zou laten zien van divoza, in elke staat dat zij niets voor mij willen doen. 
zal de schoenmaker toch eens vragen of hij het op papier wil zetten maar dan zonder expertise rapport nog (kost 180 euro ). heb zelf al meerdere voorstellen gedaan richting divoza maar hun antwoord blijft nee. het lijkt misschien wat voorbarig maar nu weet ik dat zij de laarzen helemaal niet naar portugal gestuurd hebben. integendeel : dat leek hen niet nodig. zij hadden ook kunnen zeggen: we hebben nog geen tijd gehad de laarzen op te sturen en daarom gaan we nog niet praten over een andere oplossing. hoelang moet ik dan wachten op een oplossing? het lijkt mij omdat hun eerste herstel poging mislukt is, dat ik nu de koop mag ontbinden . dus ja je hebt gelijk: als ze de oplossing in portugal waren gaan zoeken was ik voorbarig geweest. nu denk ik dat dat een zoethoudertje is geweest om maar van mij af te komen. er is niet gezegd :"afhankelijk van wat er aan de hand is" er is gezegd dat zij de laarzen bij de fabrikant wilden reclameren en dat ik aan de hand daarvan geld zou krijgen. letterlijk : als wij geld krijgen kun jij ook geld krijgen.