Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 16-08-2017 18:37:47
Elektronica & TV

Product voldoet niet aan specificatie op verkoopbordje?

Zoals ik uw verhaal lees stonder er twee versies van het hifisetje in de winkel met verschillende bordjes en prijs. een zonder en één met bleutooth die 10 euro duurder was, er waren dus twee bordjes voor uiterlijk dezelfde hifiset en dat u dan in de war raakt is te begrijpen. dit was nu echt een momentje om de verkoper om advies te vragen of voor de duurste te kiezen want die nfc is best handig om een apparaat te koppelen maarja dat is achteraf. nu stelt u misleid te zijn doordat u of het verkeerde bordje heeft gelezen of in uw optimisme heeft gedacht dat de beide versies wel bleutooth zouden hebben en als blijkt dat er wel degelijk verschil is dan heeft het bordje u misleid. ik persoonlijk ben van mening dat de verkoper u nog genereus tegemoet komt want a u heeft de set die u gekocht heeft met het doorknippen van de draden onverkoopbaar gemaakt en b de verkoper hoefde u helemaal niet tegemoet te komen want u heeft de gebruiksaanwijzing ook niet doorgelezen en ach zie die 18 euro als leergeld en als u de volgende keer een bordje leest die niet helemaal duidelijk is vraag de verkoper om hulp hij/zij word er voor betaald.