Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mia De Ost - 08-09-2017 22:29:16
Winkels & Webshops

Meube lzaak elise chauvel

Ik heb een hele nare ervaring met elise chauvel. ik vraag via mail of zij kan leveren in belgië. ik krijg vrij snel een antwoord dat dit kan mits ik de kost van levering naar belgië betaal. ik ga hier onmiddellijk mee akkoord en laat weten dat de bestelling mag geplaatst worden. verder hoor ik niets meer. na een maand stuur ik een mail om te vragen hoe het met mijn bestelling staat en welke levertijd ik mag verwachten. eind augustus krijg ik dan eindelijk een mail dat mevrouw met vakantie was in belgië. alle begrip hiervoor maar mijn bestelling was niet geplaats en ik moet de order nogmaals doorgeven en mevrouw zou mij een factuur doorsturen. gelukkig heb ik die niet gekregen en niet betaald, want sinds een maand kan ik mevrouw chauvel niet telefonisch bereiken, haar voicemail staat af en reageert zij niet op mails van mij wat betreft een stand van zaken. zijn mijn meubeltjes nu besteld of niet? genoeg is genoeg en de onprofessionaliteit van mevrouw chauvel doet me beluiten om mijn bestelling per mail af te zeggen. het is alleen jammer dat zij me maanden nodeloos tijd heeft doen verliezen door überhaupt zo dom te zijn om op een antwoord te wachten. een antwoord op een mail is gewoon elementaire beleefdheid en blijkbaar heeft mevrouw chauvel daar niets van begrepen. nooit of te nimmer surf ik ooit nog naar de website van elise chauvel, nooit bestel ik ooit nog iets bij een zaak waar haar naam aan vasthangt.