Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Re
Reinardd - 25-09-2017 13:39:20
Winkels & Webshops

Retourneren onjuiste betaling

U maakt zelf een fout terwijl er bij het bestellen van tickets toch meestal genoeg gelegenheden zijn om uw ingevulde gegevens te controleren. vervolgens verwacht u dat u deze fout kosteloos kunt herstellen. u zegt dat u hiermee "meteen en onherroepelijk" wordt gestrafd voor een fout die u meteen ontdekte. dat u er direct na bestelling achter komt is niet relevant, en ondanks dat u denkt "straffeloos" zo slordig te kunnen bestellen is het toch echt uw eigen fout. moet het bureau waar u heeft besteld dan maar voor de kosten opdraaien? zo kunnen bedrijven toch geen zaken doen?

de wereld draait nu eenmaal niet om u.

als u een gerichter en hulpzamer antwoord zou willen, zult u toch meer details over de situatie moeten mededelen.