Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ad
Ad Peters - 13-10-2017 14:05:39
Huishouden & Energie

Uitvallen philips airfryer hd 9240

Ik heb een airfryer gekocht op 30 juli 2015 en nog ééntje op 17 mei 2016 omdat we zo tevreden waren.........
in aug 2017 heb ik philips moeten melden dat beiden airfryers problemen vertoonde. de eerste wil helemaal niet meer opstarten en de tweede vertoont nu ook mankementen (verstoorde display en timing).
philips wil nu alleen de laatste nog laten repareren binnen de garantietermijn. de eerste is nu één maand over de garantietermijn heen. ik heb philips aangegeven te verwachten dat ze beide apparaten binnen de garantie behandelen. zijn ze niet echt toe bereid. ik kan een 30% kortingsbon krijgen voor online bestelling, maar mijn vertrouwen in philips is weg.
ik heb ook (nog) flauw idee waarom normaal gesproken goede producten van philips kennelijk maar twee jaar meegaan.