Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

DE
DEMUNCKIES - 28-02-2018 15:10:09
Winkels & Webshops

Meube lzaak elise chauvel

meubelzaak elise chauvel


deze zaak kan beter stoppen!  een onderneming die alleen gebaseerd is op leugens.
vooruit  laten betalen bij koop en geen enkele afspraak fatsoenlijk nakomen.
naar mijn mening is klant nog steeds koning.
in mijn geval: meer dan een half jaar op mijn eethoek moeten wachten.
met alle leugens van dien:
- de boot is vertraagd
- rederij failliet
- storm vertraging
- inklaren allemaal moeilijk
tipje van de sluie,r want zo kan ik wel door blijven gaan. teveel om op te noemen.
mijn apps staan er vol van... leugen op leugen
ook word je als klant aangevallen  als je wat over de vele vertragingen zegt en leugens op
leugens te horen krijgt.
1 van de stoelen is slecht gestoffeerd veel te kort op de kant, mij is beloofd op 27 juli 2017 dat ik een
nieuwe stoel zou krijgen en dat het 4 maanden ging duren zit nu op eind februari en mevrouw komt
met dezelfde bovenstaande leugens maar het mooiste is dat zij zelf niet meer uit haar leugens komt
en zichzelf tegenspreekt.
er wordt gezegd 3 maanden levertijd maar 6 maanden tot een jaar spant mevrouw chavel de kroon mee.
niet alleen mevrouw chauvel maar haar partner eric spant ook de kroon.
begin juni 2017 bestelde mijn vriendin shutters bij hem, deze  zouden in september geleverd worden werd februari 2018!
schandalig! ze laten niets horen, je moet steeds zelf contact zoeken. service van niks!
deze onderneming moet stoppen zodat er niet meer mensen op deze manier worden gedupeerd.